Siergiej Łazariew – Wszyscy jesteśmy przeznaczeni do miłowania


Poniżej wklejam tłumaczenie na podstawie napisów.

Chcę podkreślić, że nikt nigdy nie straci jedności z Bogiem. Ten, kto był grzesznikiem, nie ważne co zrobił, jest on zagubiony, ale wcześniej czy później odnajdzie drogę do Boga, poprzez ból, poprzez cierpienie. Są ludzie, którzy potrafią stwarzać sobie problemy, którzy potrafią przechodzić przez ból, którzy potrafią się ograniczać, a każde ograniczenie jest bólem, stratą. Ci ludzie, którzy potrafią to zrobić, uczą się; to im wystarczy do tego, aby otrzymać informację, aby zrozumieć, i wtedy zaczyna się zmiana. Tych, którzy nie potrafią znieść bólu, którzy nie uczą się na tych wskazówkach, los uczy za pomocą choroby, rozpadu i śmierci.

Tak więc, dosyć często wielu tego nie potrafi, skupieni są na wyniku, jednak jeśli zwracasz się do Boga, to nie powinno być czegoś takiego: „Tutaj zrobiłem to, a tutaj jest mój wynik“. Pamiętacie przypowieść z Biblii o pracownikach w winnicy? Jeden przyszedł z rana, drugi wieczorem, jednak obydwoje otrzymali jednakową wypłatę. Oznacza to, że dla Boskiej logiki nie istnieje schemat sprzedaży detalicznej. Bóg ma swoją własną logikę; nie wiemy przecież jak wiele problemów mamy za swoimi plecami, które nagromadziliśmy w poprzednich wcieleniach, wiemy jedynie to, że: musimy je przezwyciężyć!

Na seminarium w Moskwie, jeśli je oglądaliście, mówiłem o pewnej kobiecie, która przeczytała moje książki, obejrzała moje nagrania, jednak temat czczenia (ubóstwiania) świata, czczenia miłości do całego wszechświata, z jej idealnym obrazem świata był nieprzepuszczalny. To dlatego miała cukrzycę, i jak dobrze pamiętam, artrozę. Miała iść na operację itd. Sytuacja jest katastrofalna. Człowiek próbuje, chce poczuć, że miłość jest ważniejsza niż jakiekolwiek zasady, ideały czy jakiekolwiek sztywne pojęcia, ale nie jest w stanie niczego zrobić. Wtedy jej powiedziałem, że są przypadki… gdzie z mojego punktu widzenia zmiana jest praktycznie niemożliwa. Jednak ona się zmieni bez względu na to, co się stanie, prędzej czy później, jeśli nie w tym życiu, to w następnym. Najciekawsze zdarzyło się niedawno, siostra tej kobiety powiedziała mi, że obejrzała moje seminaria, tak przy okazji, wpierw operacja poszła całkiem łatwo, ona prawdziwie się modliła, pracowała nad zmianą siebie, oglądała moje nagrania, później, gdy się obudziła po narkozie, podszedł do niej mąż i jej pierwsze słowa brzmiały: „Popraw kołnież, zapnij koszulę“.

Ona mówiła to mimowolnie, to mówiły jej emocje. Później, gdy obejrzała moje seminarium w Peter i Moskwie, uświadomiła sobie, że jej mąż robił dla niej wszystko, on o nią dba, dobrze czy źle, ale stara się jej pomóc. I nagle w duszy zauważyła i poczuła uczucie miłości, i natychmiast zmienił się jej pogląd na świat. Nauczyła się kochać i akceptować to, czego nie lubiła. Ponieważ zdolność do kochania czegoś, co cię nie satysfakcjonuje i czegoś, czego nie lubisz, jest zwycięstwem miłości nad umysłem.

Zatem nadeszła dla niej ta chwila, i nadejdzie ona dla każdego człowieka. Jest to nieuniknione, dobrowolnie lub siłą. Taki jest Boski plan. Jeśli wyszliśmy od Boga i musimy do Boga powrócić, to jesteśmy przeznaczeni do miłowania i zwiększania miłości, i nic nie możemy z tym zrobić.


Źródło: link

Jedna uwaga do wpisu “Siergiej Łazariew – Wszyscy jesteśmy przeznaczeni do miłowania”

Skomentuj

