Radio Samiec – Mezalians duchowy jak i społeczny to bolesna fikcja

 


Źródło: link

8 thoughts on “Radio Samiec – Mezalians duchowy jak i społeczny to bolesna fikcja”

  1. maski z głów… bez maski trudnoooo w tym świecie żyć!
    śmiesznie mówisz… dostrzegam rozsądek…
    międlę… 😉
    każdego się da poskromić… jeśli idziesz za Mistrzem jesteś poskromiony! Przebudzony też jesteś, chyba 🙂

    Polubione przez 1 osoba

      1. Ja też pozdrawiam 🙂

        Jeśli chcesz się pouczyć, to poczytaj książki Siergieja. Jest to lektura na wiele lat, trzeba czasu, by to pojąć, ale warto, naprawdę warto, widzę to po sobie. – Człowiek bardzo się zmienia, ale musi być w duszy pragnienie zmiany siebie, zmienienia tych negatywnych uczuć, reakcji, odruchów. U mnie takie poważne zmiany siebie zaczęły się od tego, że po obudzeniu się dokuczało mi uczucie złości, jakbym był zły na świat. Pracowałem nad tym i po pół roku czy po roku zauważyłem, że już tego nie mam. To trwało tak długo, bo jakby dopiero urabiałem duszę do wewnętrznych zmian i miałem bardzo dużą pychę, której nie byłem świadomy. Poznanie siebie i praca nad sobą to trudne zajęcie, szczególnie przez pierwsze kilka lat, ale jeśli codziennie staramy się coś przezwyciężyć, np. złość na coś, to po jakimś czasie wreszcie to osiągniemy.

        W tym filmiku: [https://antropozofiablog.wordpress.com/2017/05/25/siergiej-lazariew-glowne-wyzwania-samodoskonalenia/] Siergiej powiedział, że pewna kobieta powiedziała mu, że dopiero po 15 latach czytania jego książek przestała osądzać ludzi.

        Polubienie

      2. Cieszę się, że znalazłeś w Nim podporę… chętnie poczytam na razie przygotowałam się na inną lekturę, a od koleżanki z blogu Altea polecam CZTERY UMOWY… od siebie ROZMOWY O MIŁOŚCI…
        zgadzam się z Tobą, że trzeba szukać gdy chcesz się zmienić, a gdy znajdziesz swojego przywódcę duchowego nie należy zaprzestać poszukiwań… Jestem dość ułożoną osobą, ale dałam się podejść kilku osobnikom obu płci, którzy zniszczyli mój ułożony świat… o tym ciekawie mówił Marek…Tak więc póki jesteś w drodze nie można się zatrzymać, trzeba się wciąż doskonalić 🙂

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

