Siergiej Łazariew – Dlaczego ucieka energia

Skąd ta energia pochodzi? Najpierw musimy zrozumieć dlaczego nasza energia odchodzi.

Moje osobiste doświadczenie mówi, że zawsze, gdy zachowuję się źle, mam później problemy. Co więcej, im niższa jest moja energetyka, tym słabszy jestem, tym szybciej zaczynają się problemy. Z energetyką w formie szczytowej człowiek popełnia błędy, ale pozostają one niewidoczne, ponieważ energetyka jest wciąż wysoka. Jak dla mnie, moje stałe przepracowywanie się, z jednej strony prowadziło do problemów ze zdrowiem, a z drugiej strony… gdy np. wchodzę do sklepu, i spędzam tam trochę czasu, to zaczynają mnie boleć nerki. Dlaczego? Dlatego, że skupiałem się na dobrobycie, stałem się od tego zależny, i natychmiast pojawiał się ból. 20 minut w sklepie i zawsze ten sam efekt.

Gdy zastanawiałem się nad przyczyną tego, co mi się przydarzało, to nasza energia, a ostatnio zacząłem widzieć człowieka niczym strumień, i ten strumień energii powinien wyglądać w ten sposób: ogromna ilość energii powinna iść do Boskości, do naszych wyższych strategicznych struktur; następnie do naszego poglądu na świat, następnie do naszego losu i ostatecznie do naszego ciała. Jak tylko pojawia się dysproporcja w faworyzowaniu ciała, energetyka się pogarsza, a dokładniej wygasa. Możemy nawet powiedzieć, że jeśli nasz pogląd na świat jest niewłaściwy… widzicie, myśl jest energią, pojawia się sytuacja, i ma ona u swojej podstawy uczucia; a uczucia spajają razem przyczynę i skutek, zatem bez energii nie mogą istnieć ani uczucia ani myśli. Proces myślenia to wybuch energii. Kiedy dążymy do zrobienia czegoś, to produkujemy strumień energii. W konsekwencji, nasza energetyka będzie działała zgodnie z naszym poglądem na świat. Jeśli nasz pogląd na świat jest właściwy, to strumień energii będzie silniejszy. Otworzą się nasze zdolności i uczucia.

Jeśli nasz strumień energii płynie niewłaściwie, to abyśmy nie zginęli, niezbędne jest, by nasza energetyka została obniżona. Dlaczego? Jeśli człowiek zwrócił się w stronę pieniędzy, to najpierw staje się chciwy, następnie zaczyna nienawidzić tych, którzy mogliby go okraść, a następnie sam zaczyna okradać innych i zabijać dla pieniędzy. Są to jedynie etapy procesu. Na początku energia płynie małym strumykiem, który się powiększa, gdy człowiek upiera się w swoim błędzie. Tak więc, im mniejsza jest jego energia, tym dalej w czasie będzie zabijał. To są wszystko etapy samoobrony. Człowiek sam zaczyna przygaszać swoją energię, jego własna podświadomość uszczupla jego energię, i wtedy mu się pogarsza. Co więcej, ten stan obniżonej energii jest obecny w jego/jej dzieciach. Musi zostać im zamknięty temat pieniędzy, bo w przeciwnym razie mogą całkowicie wyrzec się miłości do Boga.

Czyjś dziadek, przykładowo zabijał dla pieniędzy, a teraz jego wnuk jest bezdomnym włuczęgą, żyjącym w brudzie. Związek przyczyny i skutku jest tutaj jasno widoczny. Albo inny przykład: ktoś skupia się na seksie. Seks jest dla niego wszystkim, jest to jego pasją. Jaki jest tego efekt? Seksualność to koncentracja na swoim egotyźmie, na kontynuacji życia, na pragnieniach. Rośnie nadmierna zależność od pragnień i od egotyzmu, a następnie będzie on wściekle zazdrosny, będzie gotów zabić kobietę, która go obraziła czy upokorzyła.

Jest to proces deformacji duszy, ponieważ większość energii zamiast iść do duszy, skręca w stronę ciała, i wszystko, co jest z nim związane, szybko się rozwija. Co można zrobić? Można obniżyć jego energetykę w obszarze seksualności aż do całkowitej impotencji. By zatrzymać ten proces może też stać się homoseksualistą. Mówi się, że obecnie sprawność seksualna mężczyzn zmalała dwukrotnie. Aczkolwiek nie mówią gdzie. Potrzebujemy wykazu tej tendencji za Zachodzie i na Wschodzie, ponieważ myślę, że może to być jasno widoczne na Zachodzie; Wschód to inna para kaloszy, ponieważ tam jeszcze nie ma demoralizacji, ich system priorytetów, ich filozofia jest wciąż normalna. W każdym razie Zachód podąża śladami Ameryki.

Tak więc, niska energetyka jest zabezpieczeniem i ochroną dla organizmu. W przeszłości nie rozumiałem w jaki sposób człowiek został wyleczony, skoro jedyną rzeczą jaką zrobiłem było po prostu wytłumaczenie mu tego, co zrobił w niewłaściwy sposób. Człowiek, który przedstawił mi podstawy diagnostyki, mój pierwszy nauczyciel, chciał leczyć pacjentów z nowotworem. Było widać, że guz nowotworowy wyrzucał energię, więc pomyślał, że gdyby 10-ciu lub 15-stu uzdrowicieli, jeden za drugim, pompowali to energią, to nowotwór zostałby wyleczony. Sprzeciwiłem się temu, w jakiś sposób czułem, że bez względu na to, jak wyleczysz skutek, to przyczyna pozostaje, i musisz do niej dotrzeć. Ta moja idea później dojrzała i rozwinęła się w moje osobiste badania.

Ogólnie mówiąc, wystarczy prawidłowo ustawić swoje myślenie i przepływająca energia równoważy się, i wtedy dane są tobie świeże porcje (energii), ponieważ już jest z tobą w porządku, jesteś już zrównoważony. Wszystko czego potrzebujesz, to prawidłowy pogląd na świat, wspierany twoim zachowaniem i sposobem życia, a wtedy wszystkie choroby zaczynają znikać.

Choroba, jakąkolwiek może przyjąć formę, jest jedynie blokadą, wstrzymywaniem energii i ochroną duszy. Aby wyleczyć ciało, wpierw musisz wyleczyć duszę. By to zrobić musisz mieć jasno zdefiniowany system priorytetów.


Źródło: link

2 thoughts on “Siergiej Łazariew – Dlaczego ucieka energia”

Skomentuj

